  • 1. Data: 2007-05-13 17:13:08
    Temat: W jaki sposób rozliczać dochód z wynajmu ??
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    Witam.

    W jaki sposób rozliczać dochód z tytułu wynajmu warsztatu samochodowego ??
    Czy jest jeszcze ryczałt 8,5% czy zostało to zlikwidowane ??

    Czy pozostanie mi PIT5 i latanie co miesiąc z nim do US ??

    Pozdrawiam i witam, gdyż piszę tu po raz pierwszy ;)

    PS:
    Wynajmem jak i lokalem zostałem obdarowany od 1 maja tegoż roku, i jak
    narazie to nie wiem jak to mam ugryźć :)

  • 2. Data: 2007-05-13 17:36:17
    Temat: Re: W jaki sposób rozliczać dochód z wynajmu ??
    Od: "zenek" <d...@d...dd>

    Użytkownik "Czarek Daniluk" <c...@n...com> napisał w
    wiadomości news:46472f8d$0

    > Wynajmem jak i lokalem zostałem obdarowany od 1 maja tegoż roku, i jak
    > narazie to nie wiem jak to mam ugryźć :)

    Zdaje się ,że już nie możesz rozliczyć się ryczałtem - trzeba było złożyć
    pismo w US przed rozpoczęciem najmu.

    Pozdrawiam
    zenek

  • 3. Data: 2007-05-13 18:14:19
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    Użytkownik zenek napisał:

> [...]
    >

    > Zdaje się ,że już nie możesz rozliczyć się ryczałtem - trzeba było
    > złożyć pismo w US przed rozpoczęciem najmu.

    A nie trzeba złożyć pisma do 20-go nastepnego miesiaca po rozpoczęciu
    wynajmu ??
    Przynajmniej tak jak narazie znalazłem w necie ;)

    Pozdro !!

  • 4. Data: 2007-05-14 03:04:50
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 13 May 2007, Czarek Daniluk wrote:

    > W jaki sposób rozliczać dochód z tytułu wynajmu warsztatu samochodowego ??
    > Czy jest jeszcze ryczałt 8,5% czy zostało to zlikwidowane ??

    Hm... a 8,5% nie jest tylko dla mieszkań?

    > Czy pozostanie mi PIT5 i latanie co miesiąc z nim do US ??

    Od tego roku PIT-5 się NIE SKŁADA!

    pzdr, Gotfryd