  • 1. Data: 2007-05-13 16:40:12
    Temat: nieruchomosc do sprzedania a jeszcze nie kupiona :)
    Od: "Bartek" <b...@p...onet.pl>

    Witam
    Mam nastepujacy problem
    1,5 roku temu kupilem mieszkanie w Pruszkowie (a wlasciwie dziure w ziemi)
    celem rzecz jasna zamieszkania tam...
    Ale zmieniam prace na Lodz.
    I jest tak: Mieszkanie jest juz zaplacone (350 tys), czekma na klucze- ksiega
    wieczuysta ma byc w grudniu tego roku. Mam chetnego na mieszkanie ktory chce je
    kupic za 600 tys. Ja z kolei chce kupic dom pod Lodzia wlasnie za 550 tys.

    Jak rozweiazac to prawnie. tzn jak mam sprzedac mieszkanie na ktory mam tylko
    FV? czy zpalce w takim wypadku podatek od roznicy czy moze od 600 tys? bo nie
    wiem jak to ugryzc a chcialbym to zalatwic jak najszybciej...

    Oczywiscie na mieszkanie mam kredyt 100% ale chce goprzenisc na domek...

    pozdrawiam i czekma na pomoc
    albo wiadomosc gdzie szuukac rozwiazania

    Bartek

    www.profais.pl/parzniew