  • 1. Data: 2007-05-13 16:22:44
    Temat: Zmiana opodatkowania
    Od: "Maciej. W" <t...@t...bez.tego.pl>

    Teraz jestem an ryczałcie. Chciałbym przejść na zasady ogólne z powodu
    niskich marż w stosunku do ceny sprzedaży i po prostu wychodzi mi drożej
    na ryczałcie niż na ogólnej. Czy można to zrobić poprzez wyrejestrowania
    DG i założenie od nowa?

    --
    MW

  • 2. Data: 2007-05-14 07:23:13
    Temat: Re: Zmiana opodatkowania
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 13-05-2007 o 18:22:44 Maciej. W <t...@t...bez.tego.pl>
    napisał(a):

> [...]
    > niskich marż w stosunku do ceny sprzedaży i po prostu wychodzi mi drożej
    > na ryczałcie niż na ogólnej. Czy można to zrobić poprzez wyrejestrowania

    Wykonaj cokowliek co powoduje utratę prawa do stosowania ryczałtu.
    Np sprzedaj śrubę do samochodu za 2zł :)

  • 3. Data: 2007-05-15 08:35:32
    Od: "Maciej. W" <t...@t...bez.tego.pl>

    > Wykonaj cokowliek co powoduje utratę prawa do stosowania ryczałtu.
    > Np sprzedaj śrubę do samochodu za 2zł :)

    ? Jak to sprzedaj śrubę? Handel nie zwalnia z ryczałtu, gdzie jest knif?

  • 4. Data: 2007-05-15 08:39:46

    Dnia 15-05-2007 o 10:35:32 Maciej. W <t...@t...bez.tego.pl>
    napisał(a):

    > ? Jak to sprzedaj śrubę? Handel nie zwalnia z ryczałtu, gdzie jest knif?

    Zdaje się że handel częściami do samochodu wywala z ryczałtu