  • 41. Data: 2008-09-24 13:46:31
    Temat: Re: W sprawie cyfry plus
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Cavallino,

    > ROTFL !!!
    > To się nie dziwię że różnicy nie widać.
    > Bo na takowym sprzęcie wszystko wygląda podobnie.
    > Podobnie źle oczywiście. ;-)

    Ja tam widzę na starym 28" CRT różnicę pomiędzy naziemnym analogiem a
    Cyfrą+ poprzez RGB. Istotną różnicę.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 42. Data: 2008-09-24 13:51:41
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Ja tam widzę na starym 28" CRT różnicę pomiędzy naziemnym analogiem a
    > Cyfrą+ poprzez RGB. Istotną różnicę.

    Większość widzi.
    Ale on porównywał Cyfrę na 30" CRT z analogiem na 17" LCD.
    Mogła być niewidoczna jak niezakłócony analog - toż to o ponad połowę
    mniejszy ekran.

  • 43. Data: 2008-09-24 13:53:03
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 24 wrzesień 2008 15:30
    (autor Cavallino
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <gbdfe7$905$1@news.onet.pl>):

    > ROTFL !!!
    > To się nie dziwię że różnicy nie widać.
    > Bo na takowym sprzęcie wszystko wygląda podobnie.
    > Podobnie źle oczywiście. ;-)

    Nie. Podobnie normalnie. Twoje superhd pewnie jakiś onanista sprzętowy za 10
    lat też wyśmieje. DVD było takie super-odjazd 5 lat temu, a teraz co?
    Onaniści sprzętowi narzekają, jaka to marna jakość :D

    > Nie wiem co chciałeś przez to powiedzieć, ale tutaj nie jest to obraza,

    Możliwe, mnie tam nazwanie kartoflem nie cieszy. Kaczora też nie cieszyło :D
    Was cieszy, to nawet pasuje do kultury dyskusji jaką narzuciłeś od początku.
    Wszystkiego PLONkowego na nowej drodze plonkania ci życzę.

    > A o czym ja powyżej pisałem?

    Pisałeś, że nie potrafią obsłużyć. A ja ci pokazuję, że to telewizor jest
    spierdolony, skoro trzeba przez wielopoziomowe menu włazić, żeby coś
    ustawić.

    > A ty chciałeś hebel?

    Nie kartofelku... Taki przycisk na lotniku, co przełącza od razu... że jak
    se zmienię kanał, to se przekliknę jednym ruchem, a nie że trzeba menu,
    kilka razy w jedną, w drugą, enter, cośtam, w jedną, drugą, enter, cośtam.

    > , którą jako rozgarnięty osobnik wiedzący o co
    >
    > A bo nie trzeba co chwilę.
    > Wystarczy raz.

    Jak raz? A jak jest obraz 16:9 to muszę przełączyć znów...

    > Rozciąganie odbywa się tylko w przypadku obrazu 4:3.
    > 16:9 rozpoznaje automatycznie

    Ciekawe po czym rozpoznaje...

    > i jego rozciągać nie musi.

    Ano... Ale trzeba ustawić czy ma PALa rozciągać bo jest to ten anamorficzny
    czy nie bo klasyczny 4:3. A może jeszcze wersja z kaszetą do jeszcze innego
    traktowania. W każdym razie, nie pamiętam czy tam telewizor pamiętał dla
    każdego kanału osobno czy całościowo, w każdym razie, zmiana rodzaju obrazu
    oznaczała konieczność przełażenia przez wielokrotne menue.

    > Nie odpowiadam za to co Ty oglądasz.
    > Aaaaa - nie wiesz co to screener jest i mylisz go z CAM-em. ;-)

    Możliwe... Screener to to, co co jakiś czas się robi czarnobiałe i pojawia
    się napis ,,to jest warez, tylko do pokazów próbnych''? Lata temu mi
    kolega-pirat to kiedyś objaśniał, ale ciężko wszystkie tajniki mafijne
    spamiętać...

    > I jak tu z Tobą gadać, to jak ze ślepym o kolorach.

    przepraszam, że grypsera przestępcza jest mi obca.

    --
    Tristan

  • 44. Data: 2008-09-24 14:08:38
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    >W odpowiedzi na pismo z środa 24 wrzesień 2008 15:30
    > (autor Cavallino
    > publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    > wasz znak: <gbdfe7$905$1@news.onet.pl>):

    > Nie. Podobnie normalnie.

    Przecież widzę, że dla Ciebie bylejakość jest normalna, więc po co ta cała
    dyskusja?\
    Chcesz mnie zmusić, żeby dla każdego była?
    Niedoczekanie.

    > Pisałeś, że nie potrafią obsłużyć.

    No i Ty to potwierdziłeś.

    > A ja ci pokazuję, że to telewizor jest
    > spierdolony, skoro trzeba przez wielopoziomowe menu włazić, żeby coś
    > ustawić.

    ROTFL !!!!
    Nie ma to jak oderwanie od rzeczywistości.

    > Nie kartofelku... Taki przycisk na lotniku, co przełącza od razu...

    Se było telewizor pod tym kątem wybierać.
    Do kogo teraz te pretensje, że się kupiło inny?

    > Jak raz? A jak jest obraz 16:9 to muszę przełączyć znów...

    No nie mogę. ;-)
    I ktoś taki przekonuje mnie ile on to nie wie o telewizji.

    > Ciekawe po czym rozpoznaje...

    Nie pogrążaj się.

    > Ano... Ale trzeba ustawić czy ma PALa rozciągać

    Nie ma nic rozciągać, ma pokazywać to co dostaje tak jak dostaje.
    Wyjątek to Letterbox - ale tutaj nie ma bata, musisz w tv grzebnąć, w każdym
    modelu.

    > przepraszam

    Warto się nie wypowiadać o pojęciach których się nie rozumie.

  • 45. Data: 2008-09-24 18:08:10
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Cavallino w <news:gbdfe7$905$1@news.onet.pl>:

    > Użytkownik "Tristan" <n...@s...pl> napisał w wiadomości news:

    [ciach]

    Możecie już zakończyć dyskusję odbiegającą całkowicie od tematyki tej
    grupy i przenieść sie z /uprzejmościami/ na np. priv?

    Dziękuję.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]