  • 1. Data: 2005-06-13 22:34:16
    Temat: Warunki konieczne do prowadzenia biura rachunkowego.. ?
    Od: misman <z...@g...bet.cy.rot13>

    Witam

    Nie jestem pewien, czy to właściwa grupa do zadawania takich pytań, ale
    w sumie biuro rachunkowe to jakby podatki również ;) A pytania mam
    następujące - może ktoś obeznany w temacie pomoże.. :
    Jakie są warunki, które należy spełniać aby móc otworzyć i
    prowadzić własne biuro rachunkowe ? Czy uzupełniające studia
    magisterskie po kierunku 'rachunkowość' dają upoważnienie do
    prowadzenia własnego biura rachunkowego?
    Jakie należy spełniać dodatkowe wymagania aby móc prowadzić taką działalność?
    Z góry dzięki za pomoc ;)

    --
    Pozdrawia m.

  • 2. Data: 2005-06-14 04:50:56
    Od: "Łukasz Kaliński" <l...@g...pl>

    Użytkownik "misman" <z...@g...bet.cy.rot13> napisał w wiadomości
    t13...
> [...]
    > magisterskie po kierunku 'rachunkowość' dają upoważnienie do
    > prowadzenia własnego biura rachunkowego?
    Nie, (a w każdym razie nie tylko to - są dodatkowe warunki)
    takie prawo daje certyfikat księgowy, bycie doradcą podatowym lub, o ile
    dobrze pamiętam, biegłym rewidentem.

    Więcej informacji:
    http://www.mf.gov.pl/index.php?wysw=5&sgl=2&dzial=75

    pozdrawiam
    Łukasz Kaliński

  • 3. Data: 2005-06-14 07:01:19
    Od: misman <z...@g...bet.cy.rot13>

    Dnia Tue, 14 Jun 2005 06:50:56 +0200, Łukasz Kaliński napisał(a):

    > Więcej informacji:
    > http://www.mf.gov.pl/index.php?wysw=5&sgl=2&dzial=75

    Dzięki za namiar, litera ustawy wyjaśniła wiele.. ;P

    --
    Pozdrawia m.