  • 1. Data: 2005-06-13 20:42:18
    Temat: VAT-UE a import usług
    Od: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl>

    i jeszcze jedno pytanie odnośnie VAT UE

    importuję usługi z Irlandii

    formularz VAT UE ma rubryki na wpisanie "informacja o wewnątrzwspólnotowych
    nabyciach/dostawach towarów"
    czy usługi tam wpisuję?

    czy powinienem tam ewentualnie ująć usługę, na którą otrzymałem fakturę
    przed zgłoszeniem VAT_R UE?

    --
    pozdrawiam
    plusz (http://www.plusz.pl)

  • 2. Data: 2005-06-18 21:03:21
    Temat: Re: VAT-UE a import usług
    Od: "Aneta Janiszewska" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl> napisał w
    wiadomości news:42adee0a$0$2118$f69f905@mamut2.aster.pl...
    > i jeszcze jedno pytanie odnośnie VAT UE
    >
    > importuję usługi z Irlandii
    >
    > formularz VAT UE ma rubryki na wpisanie "informacja o
> [...]

    nie

    > czy powinienem tam ewentualnie ująć usługę, na którą otrzymałem fakturę
    > przed zgłoszeniem VAT_R UE?

    nie

    > pozdrawiam
    > plusz (http://www.plusz.pl)

    Ustawa jak się nie mylę import usług z krajów UE każe traktować jako
    import usług więc nie wykazujesz tego na deklaracjach,