  • 1. Data: 2002-04-28 21:50:39
    Temat: Wspólne rozliczenie
    Od: "Macio" <m...@p...com>

    Witam wielce szanownych pitologów stosowanych.

    Czy teoria powiadamiania Urzędu Skarbowego małzonki że nasz wspólny PIT
    został wysłany do mojego Urzędu Skarbowego jest teorią realną.

    Krótko mówiąc czy muszę powiadomić US zony o złożeniu PIT-u w moim US.?

    Macio

  • 2. Data: 2002-04-30 17:07:27
    Temat: Re: Wspólne rozliczenie
    Od: Małgorzata Kiziukiewicz <k...@t...pl>

    On Sun, 28 Apr 2002 23:50:39 +0200, "Macio" <m...@p...com>
    wrote:

    > Czy teoria powiadamiania Urzędu Skarbowego małzonki że nasz wspólny PIT
    > został wysłany do mojego Urzędu Skarbowego jest teorią realną.
    >
    > Krótko mówiąc czy muszę powiadomić US zony o złożeniu PIT-u w moim US.?

    Pisałam niedawno w tej samej sprawie na grupie, ale niestety nikt nie
    udzielił mi odpowiedzi. Zadzwoniłam dzisiaj do US na Targówku i
    powiedzieli mi, że taki obowiązek istnieje i należy złożyć taką
    informację (napisać odręcznie). W związku z tym musiałam jeszcze
    dzisiaj gnać na pocztę :-)

    Gośka