    From: Paweł Gawoś <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Wstępna umowa kupna-sprzedaży?
    Date: Sun, 15 Apr 2012 01:39:53 -0700 (PDT)

    Chodzi o to, że staram się od dotacje z PUP i mam zapewnienie od wielu
    znajomych, że kupią ode mnie towar na który zamierzam wziąć dotację.
    Tylko jak to przedstawić w UP? Sporządzić z tymi osobami coś na
    kształt wstępnej umowy? Zdaje się jest coś takiego jak promesa do
    umowy, więc może coś takiego miałoby tu zastosowanie?