  • 1. Data: 2005-01-20 11:30:15
    Temat: Wydatki na spłatę odsetek od kredytu - problem
    Od: Jarek <j...@p...onet.pl>

    Witam,
    przeszukałem juz chyba pół internetu ;-)
    i nigdzie nie mogę znaleźć informacji, więc prosze o pomoc:
    od kilku lat kożystam z odliczenia wydatków na spłatę odsetek
    od kredytu hipoteczenego ... ale właśnie sprzedaję to mieszkanie
    i stąd moje pytanie?? czy mogę odliczyć odstetki raz zeszły rok???
    albo czy czasem US nie będzie chciał ode mnie zwrotu za poprzednie lata???

    Pozdrawiam,
    Jarek