  • 1. Data: 2006-07-24 14:00:13
    Temat: Wygrana w kasynie za granicą
    Od: m...@g...com

    Witam,
    Udalo mi sie szczesliwie wygrac wieksza sumke w turnieju pokera w
    Hiszpanii, czy ktos wie jak sie z tego powinienem rozliczyc? Z tego co
    wiem, w Polsce za wygrane w kasynie sie nie placi podatku, a co jest
    gdy wygramy za granica?

  • 2. Data: 2006-07-25 02:10:19
    Temat: Re: Wygrana w kasynie za granicą
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    m...@g...com wrote:
> [...]
    > Hiszpanii, czy ktos wie jak sie z tego powinienem rozliczyc? Z tego co
    > wiem, w Polsce za wygrane w kasynie sie nie placi podatku, a co jest

    Zapłacisz podatek wg tamtego prawa, chyba, że umowa o unikaniu
    podwójnego opodatkowania między Polską a Hiszpanią mówi inaczej.
    Np., że podatku nie pobierają.
    Jak nic nie mówi, to trzeba patrzeć na prawo hiszpańskie.