    From: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Wysokosc odsetek karnych
    Date: Wed, 2 Jan 2008 23:44:57 +0100

    W mojej wspolnocie mieszkaniowej za opoznione wplaty pobierane sa odsetki
    karne (uchwalone uchwala) w wysokosci rownej odsetkom ustawowym. Jednakze
    taka wysokosc odsetek przestala mnie satysfakcjonowac :-)) i chcialbym
    wyglosowac uchwale, aby wysokosc odsetek byla rowna czterokrotnosci stopy
    lombardowej NBP.

    Zakladajac, ze taka uchwala zdobecie powyzej 50% glosow "za" liczonych
    udzialami, czy ktos widzi jakies potenjalne przeciwskazania natury prawnej
    do ustalenia wysokosci odsetek przekraczajacych wysokosc odsetek ustawowych?
    Ja bowiem nie widze, ale wolalbym sie upewnic.

    marekz