  • 1. Data: 2002-05-10 15:19:28
    Temat: Zwłoka w płatościach ZUS
    Od: "Sebasto" <s...@w...pl>

    Witam

    Niestety spózniłem sie dzisiaj z płatnością składki na zus i przelew bedzie
    zrealizowany dopiero w poniedziałek. Jakie nieprzyjemności mogę mieć z tego
    powodu ? Podobno przepada mi ubezpieczenie chorobowe. Czy jeszcze cos poza
    tym ? :(

    pozdr.

    Sebasto

  • 2. Data: 2002-05-11 06:50:45
    Temat: Re: Zwłoka w płato?ciach ZUS
    Od: "Krzysztof-Piasecki" <k...@i...pl>

    > ? Podobno przepada mi ubezpieczenie chorobowe. Czy jeszcze cos poza
    > tym ? :(

    Myślę, że nic poza tym. Oby wszyscy byli tak porządni i przejmowali się
    opóźnieniem o 2 dni...
    Pozdrawiam
    Krzysztof

  • 3. Data: 2002-05-12 18:13:08
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>

    Użytkownik Krzysztof-Piasecki <k...@i...pl> w wiadomości
    do grup dyskusyjnych napisał:abieoi$82b$...@n...tpi.pl...

    > Myślę, że nic poza tym. Oby wszyscy byli tak porządni i przejmowali się
    > opóźnieniem o 2 dni...
    > Pozdrawiam
    > Krzysztof

    Za te dwa dni trzeba zapłacić odsetki ustawowe od zaległości. Trzeba je
    samemu obliczyć (na www.infor.pl jest kalkulator odsetek) albo będąc w ZUSie
    poprosić kobietke o to.
    2 dni, he, he...żeby tak wszycy...:-)
    WS