    From: <b...@p...fm>
    Newsgroups: pl.biznes,pl.soc.prawo.podatki
    Subject: ZUS - Jak z tego wybrnąć?
    Date: Mon, 24 Oct 2005 00:53:19 +0200

    Witam

    Historia jest długa ale status jest taki ze:
    1. Prowadze DG
    2. Jestem zarejestrowany w US wypelniam kwity place podatki
    3 Nie jestem zarejestrowany w ZUS.
    3. Sytuacja ciagnie sie dlugo i w miedzyczasie pracowalem na umowe o prace,
    przestalem pracowac, znowu pracowalem a od dwu miesiecy nie pracuje.

    Chcialbym jakos to uregolowac ale boje sie zrobic cokolwiek aby nie dowalili
    mi kar itd itp.
    Sytuacja ciagnie sie juz dlugo wiec najchetniej to bym przeszlosc skreslil i
    chcialbym od teraz
    normalnie oplacac skladki byc ubezpieczonym przynajniej zeby biezaca
    sytuacje miec prosta
    a reszte to zobaczymy.

    Kurcze co moge z tym zrobic?

    Jak sie zarejestrowac w ZUS. Chyba powinienem tam przeslac rozne dokumenty
    np REGON ale mam stary z momentu zalozenia dzialalnosci.