  • 1. Data: 2004-01-05 12:03:35
    Temat: ZUS Płatnik 6
    Od: "TH" <i...@t...com.pl>

    Czy ktoś dzisiaj próbował pobrać nowego płatnika i czy mu się to udało .
    Ja próbuję od rana i za każdym razem pisze, że pobieranie potrwa 12 godzin z
    Wrocławia a z Gdańska 24 godziny . FAJNO CO ?

  • 2. Data: 2004-01-05 12:50:08
    Temat: Re: ZUS Płatnik 6
    Od: "wiesiek" <b...@p...pl>

    A stąd ? http://www.platnik.info.pl

    --
    wiesiek

  • 3. Data: 2004-01-05 13:49:25
    Od: "TH" <i...@t...com.pl>

    Dzięki za poradę Wiesiu ale w którymś momencie dochodzi sie do tego samego
    adresu co ja próbowałam i dalej pisze że trwa to ok 24 godz. i pobiera
    tylko 1 %.?

  • 4. Data: 2004-01-05 14:02:04
    Od: "wiesiek" <b...@p...pl>

    > Dzięki za poradę Wiesiu ale w którymś momencie dochodzi sie do tego samego
    > adresu co ja próbowałam i dalej pisze że trwa to ok 24 godz. i pobiera
    > tylko 1 %.?

    Kliknij na Prokom, a nie na ZUS.

    --
    buchalter

  • 5. Data: 2004-01-05 17:00:18
    Od: "Jarek" <w...@o...pl>

    Użytkownik "wiesiek" <b...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "TH" <i...@t...com.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Kliknij na Prokom, a nie na ZUS.
    >
    > --
    > buchalter

    Wyjdzie na to samo. Ja pobrałem z Warszawy (jestem z Gdańska) i trwało to
    ok. 50 minut. Spróbuj może o innej porze.
    Powodzenia
    Jarek

  • 6. Data: 2004-01-06 13:22:36
    Od: "Jarod" <j...@p...wp.pl>

    Witam
    ja pobieralem z Prokomu i szlo jak nigdy dotad,

    Pozdrawiam i zycze wytrwalosci:)
    Jarod