  • 11. Data: 2002-09-30 12:20:44
    Temat: Re: Za głupotę rz?du zapłacisz ty
    Od: maup <k...@m...in.tarnow.pl>

    Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne wrote:
> [...]
    Widzę, że się nie odważył ;))

    W US:
    - Panie Roseblum, pan prowadzisz sklep ale od sześciu lat nie zapłaciłeś
    pan ani grosza podatku. Jak pan to wyjaśnisz?
    - Proszę pana kontrolera, ale ja do tego sklepu permamentnie dokładam!
    - Skoro pan twierdzisz, że pan dokładasz, to z czego pan w takim razie
    żyjesz??
    - Widzi pan, panie kontroler, w każden jeden szabas my mamy święto i
    sklep jest zamknięty. W każdą niedzielę wy macie święto i sklep też jest
    zamknięty. Wtedy nie dokładam i z tego żyję.

    --
    = Piotr M. Kumor === GG 1676929 === ph.+48602796599 =