  • 11. Data: 2008-04-24 21:04:28
    Temat: Re: Zakładanie firmy-pytania
    Od: "Adrian" <a...@i...pl>

    Czy może ja mogę kupić w hurtowni po cenie netto??

  • 12. Data: 2008-04-25 09:59:04
    Od: kenubi <r...@...migrol.pl>

    Adrian wrote:

    > Ale ma to się jakoś do tego że użytkownicy na allegro sprzedaja produkty
    > po cenach niższych niż sa w hurtowni?? Jak oni to robią że tak sprzedają??
    > zarabiają coś na tym?

    Niepotrzebnie mieszasz działalność do cen na allegro.
    Ja nie znam odpowiedzi ale mogę zgadywać.
    1. Dobrzy klienci dostaja dobre rabaty, dobre znajomości itd.
    2. Szara strefa - czyli częściowo towar/podatki kombinowany (to nie dla
    szaraków)
    3. jakiś TIR znikł w Trójkącie Bermudzkim ;)
    4. Czasem odpowiedz jest prosta np. zabawka firmy Hasbro (dajmy "dzwig") na
    stronach sklepów w USA kosztował $20($10??-zapomniałem) a u nas na stronie
    jakiegoś sklepu wysyłkowego za 136 PLN(to dobrze pamietam) - sam
    sprawdzałem bo mam "potrzebujące" dzieci - sam sprawdz/porównaj ceny!

    Zresztą pytaj na alt.pl.allegro ;) - tam nie wszyscy są sprzedawcami - może
    coś napiszą?

  • 13. Data: 2008-04-25 20:39:43
    Od: "Adrian" <a...@i...pl>

    > 1. Dobrzy klienci dostaja dobre rabaty, dobre znajomości itd.

    Gadałem z pewną panią w hurtowni i wydawało mi się że dość poważnie i
    powiedziała że największy rabat jaki można u nich dostać to 10% a jak jakiś
    przedmiot dostane z takim rabatem to wyjdzie cena która jest na allegro, ale
    gdzie jeszcze zysk czyli marża. podobnie było jak dzwoniłem do innych
    hurtowni.

  • 14. Data: 2008-04-25 21:44:35
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "Adrian" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > jakiś przedmiot dostane z takim rabatem to wyjdzie cena która jest na
    > allegro, ale gdzie jeszcze zysk czyli marża. podobnie było jak dzwoniłem

    Długo masz zamiar zawracać nam gitarę z tym NTG?

  • 15. Data: 2008-04-25 22:51:24
    Od: "Adrian" <a...@i...pl>

    > Długo masz zamiar zawracać nam gitarę z tym NTG?

    przecierz nie musisz czytać

  • 16. Data: 2008-04-25 23:46:00
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Adrian,

    Saturday, April 26, 2008, 12:51:24 AM, you wrote:

    > przecierz nie musisz czytać

    Ić stont!

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 17. Data: 2008-04-26 06:00:46
    Od: "Adrian" <a...@i...pl>

    > Ić stont!

    Naucz się pisać łajzo.

  • 18. Data: 2008-04-26 06:20:36
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Adrian pisze:

    > Naucz się pisać łajzo.

    No teraz to na pewno każdy na tej liście się nad Tobą ulituje i pomoże
    Ci z Twoimi problemami.

    Możesz tego nie wiedzieć (bo nie zauważysz ironii nawet jak ugryzie Cię
    w tyłek a usnetowy savoir-vivre masz głęboko tamże) ale to jedno zdanie
    świadczy o Tobie. I to jak najgorzej.
    I każdy usnetowy wyjadacz już wie z jakim miłym gościem ma do czynienia...

    Ja ci mówię, ić stont.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 19. Data: 2008-04-26 06:51:23
    Od: "Adrian" <a...@i...pl>

    Rozumiem każdą ironnie, ale jak jacyś kolesie mi piszą "Długo masz zamiar
    zawracać nam gitarę z tym NTG?" albo "ić stont" to nie o mnie źle świadczy
    tylko o nich i jak im to przeszkadza to niech nie czytają i zbędnie nie
    zaśmiecają grupy jakimiś głupimi teksami, nie związanymi z tematem. Takie
    komentaże to ja mam gdzieś.

  • 20. Data: 2008-04-26 07:07:16
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Adrian pisze:
> [...]
    > zbędnie nie zaśmiecają grupy jakimiś głupimi teksami, nie związanymi
    > z tematem. Takie komentaże to ja mam gdzieś.
    I wiele innych rzeczy też, prawda?
    Np. ortografię...

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk