  • 11. Data: 2008-10-21 17:50:26
    Temat: Re: Zakup po sprzedaży
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Tristan" <n...@s...pl> napisał w wiadomości news:

    > Sprzedaży. Wystawienia jest 6 i sprzedaży 6, a kody dostałem 1 i
    > sprzedałem
    > 4. Kasperski mówi, żeby przysłać notę korygującą... Słać?

    Notą można skorygować datę sprzedaży?

  • 12. Data: 2008-10-23 21:57:39
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 21 Oct 2008, Maciek wrote:

    > A co w przypadku, gdy towaru nigdy nie otrzymuję fizycznie? Np. kupuję w
    > hurtowni, która wysyła towar bezpośrednio do mojego klienta, fakturę do
    > mnie, a ja moją fakturę do klienta?

    Art.7.8 ustawy o VAT.
    "Uznaje się".
    A to IMO oznacza, że "uznaje się" z datą wydania. Czyli tą datą,
    którą najczęściej (dla towarów oznaczonych tylko co do gatunku)
    jest "data sprzedaży", dla towarów oznaczonych co do tożsamości
    trzeba by się przyjrzeć jak to poukładane jest ustawach (bo nie
    pamiętam a spać mi się chce).

    Dla dochodowego... hm, IMO po prostu - odpada warunek "jeśli
    otrzymano towar przed otrzymaniem faktury..." i tyle.

    pzdr, Gotfryd