  • 1. Data: 2007-06-07 00:10:43
    Temat: Zakupy w Unii dla niewatowców
    Od: "morghul" <t...@o...pl>

    Witam,
    Czy orientuje się ktoś z was jak wygląda spawa zakupu towarów
    przez firmę (DG, ryczałt, bez VAT) w unii? Chodzi dokładnie o
    niemcy.

    Czy niemiecka firma będzie wymagać NIP EU? Bo zdaje się nie mogę
    go uzyskać nie będąc na VAT chyba że się mylę.

    Dawid

  • 2. Data: 2007-06-08 08:40:25
    Temat: Re: Zakupy w Unii dla niewatowców
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 07-06-2007 o 02:10:43 morghul <t...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Czy niemiecka firma będzie wymagać NIP EU? Bo zdaje się nie mogę go
    > uzyskać nie będąc na VAT chyba że się mylę.

    Kupujesz normalnie, pytanie tylko za ile chcesz kupić - bo masz limit 10k
    euro
    po którym stajesz się VATowcem - tak tak, limit dla zakupów
    wewnątrzwspólnotowych :)
    Sam pytałem o to kilka tygodni temu.

  • 3. Data: 2007-06-08 08:46:24
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 08-06-2007 o 10:40:25 t...@o...pl <t...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > 10k euro
    > po którym stajesz się VATowcem - tak tak, limit dla zakupów

    Dokładnie w wątku "Nievatowiec, WNT"

  • 4. Data: 2007-06-10 20:26:04
    Od: "morghul" <t...@o...pl>

    Dzięki, limit puki co mi nie grozi ;)