  • 1. Data: 2005-08-22 18:29:26
    Temat: Zaliczki na podatek dochodowy we Francji
    Od: "Marcin Narzynski" <n...@T...USUN.poczta.onet.pl>

    Witam.

    Dowiedziałem się przed chwilą, że Francuzi nie płacą comiesięcznych zaliczek
    na podatek dochodowy, a rozliczają się na koniec roku płacąc wtedy całą
    należną kwotę.

    Czy to możliwe? Wydaje mi się to nieprawdopodobne.

    Pozdrawiam

    MN

  • 2. Data: 2005-08-22 18:59:46
    Temat: Re: Zaliczki na podatek dochodowy we Francji
    Od: "Krzysztof W" <z...@k...onet.pl>

    To jest poprostu normalne w normalnym kraju.Nasz kraj jest chory a wiec
    procedury też są chore.Glosujcie na Cimoszewicza to się ta głupota i
    złodziejstwo jeszcze umocni.
    Krzyś