  • 1. Data: 2005-08-22 19:00:24
    Temat: zwrot podatku VAT
    Od: "Mariusz M." <m...@w...pl>

    witam,

    wystapilem za 06-2005 o zwrot podatku vat (zakup srodkow trwalych) - ale
    nie wystapila
    w 06-2005 tez zadna sprzedaz - US przyslal decyzje ze odmawia zwrotu i
    kaze przeniesc
    ta kwote do przeniesienia na nastepny miesiac -
    i tu mam pytanie:
    - czy w nastepnym miesiacu moge zlozyc wniosek o zwrot tego vatu z
    przeniesienia?
    (w 07-2005 zakupow sr.trwalych nie mialem,ani sprzedazy w stawce VAT
    obnizonej, sprzedaz
    w 07-2005 wystapila tylko 22 %)
    - i w jakim terminie?

    --
    Mariusz M.
    gg#543604

  • 2. Data: 2005-08-22 20:05:44
    Temat: Re: zwrot podatku VAT
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Mariusz M. wrote:
> [...]
    > przeniesienia?
    > (w 07-2005 zakupow sr.trwalych nie mialem,ani sprzedazy w stawce VAT

    No to za 07-2005 przysługuje Ci zwrot w wysokości "0"
    słownie: "zero" złotych.
    Obecnie możesz tylko pomniejszyć należny.
    Jeśli ta kwota z zakupu była dla Ciebie
    istotna warto było sprzedać cokolwiek.
    Ciekawi mnie co tam US napisał w decyzji.
    Dalej się upierają, że jak nie ma sprzedaży,
    to nie ma "różnicy"?

  • 3. Data: 2005-08-22 20:18:33
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Mariusz M. wrote:

    > a gdybym dokonal koreky dekl. za 06-2005 i wykazal naliczonego "0"
    > i rozliczyl te zakupy w misiącu nastepnym tj. 07-2005- i tu zazadal
    > zwrotu ?
    > jak juz wydali decyzje - moga sie czepiac na takie rozwiazanie?
    > (dekl. za 07-2005 jeszcze nie zlozylem)

    A suma warta tego?
    Jeśli tego podatku jest więcej niż 20 tys
    i jest CI potrzebny to możesz sobie "pobalansować"
    Jak mniej , to nie warto.

    W zasadzie to się zagalopowałem.
    W końcu zawsze Ci przyługuje 180 dni,
    z mocy art 87.3, ale domniemywałem,
    że chodzi Ci o jakieś rozsądne terminy :-)

  • 4. Data: 2005-08-22 20:19:42
    Od: "Mariusz M." <m...@w...pl>

  • 5. Data: 2005-08-22 20:23:54
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Mariusz M. wrote:
> [...]
    > zwrotu ?
    > jak juz wydali decyzje - moga sie czepiac na takie rozwiazanie?

    Nie wiem czy można.
    Nigdy nie miałem powodu składać korekty,
    więc się nie rozczytywałem :-)

  • 6. Data: 2005-08-22 20:25:56
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Mariusz M. wrote:

    > a mozna skrocic te 180 do 60 - bo zapłacone faktury?
    > (kwota ok 13000)

    Można. Ale wniosek
    musisz umotywować :-)

  • 7. Data: 2005-08-22 20:28:21