  • 11. Data: 2006-07-26 23:51:31
    Temat: Re: Zatrudninie bez umowy.Konsekwencje po fakcie.
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    cef napisał(a):

    > Ale jeśli nie ma żadnych podkładek, to
    > pracownik miał obowiązek sam się rozliczać.
    > Każdy może łgać. Kto lepiej to zrobi,
    > temu może sąd uwierzy.

    Pracownik może uznać że kwoty które dostał do ręki są kwotami netto, i
    na podstawie byle kalkulatora obliczyć ile wynosiły składki. Przy okazji
    uprzejmie informując US że rozliczenie oparł na szacunku na podstawie
    wypłat, bo nie dostał od pracodawcy PIT-11/8.

    p. m.

  • 12. Data: 2006-07-28 21:10:16
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com> napisał w wiadomości news:

    > Pracownik może uznać że kwoty które dostał do ręki są kwotami netto, i na
    > podstawie byle kalkulatora obliczyć ile wynosiły składki. Przy okazji
    > uprzejmie informując US

    Problem w tym że nie poinformował, o tym tylko mówiłem.