  • 11. Data: 2007-11-29 15:54:49
    Temat: Re: Zdjęcie laptopa z ewidencji wyposażenia
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    SDD napisał(a):

    > Mysle, ze ochrona srodowiska bedzie swietnym pretekstem do nie dania wiary.

    a jeżeli oddam do takiego kontenerka, który co sobota wystawia firma
    "ElektroEko" to będzie dobrze? Ale tam facio nie wydaje żadnych świstków.

    andy_nek

  • 12. Data: 2007-11-29 16:49:30
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    > Użytkownik "Cavallino" <k...@...pl> napisał w wiadomości

    > Zwolniony podmiotowo z podatku od towarow i uslug. Teraz pewnie zabrzmialo
    > ciut lepiej :P

    No to się pomyliłeś.
    Zwolniony z VAT jak najbardziej jest zwolniony z pcc.

  • 13. Data: 2007-11-30 22:56:19
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 29 Nov 2007, t...@o...pl wrote:

    > Tak sobię myślę - bo tego jeszcze nikt na grupie nie przerabiał chyba(?)
    > - da się takiego ŚT najzwyczajniej w świecie darować rodzinie, wpisać
    > darowiznę do EŚT, kwota darowizny nieopodatkowana - i sprawa załatwiona.
    > Da się tak?

    Pewnie da się, ale mowa nie o ST lecz o wyposażeniu - i tu nie wiem,
    czy przypadkiem jakoś sławnego haka z art.23 nie da się podciągnąć.
    Nawet art.24.1 pasuje "wprost"...

    Problem jest jednak wzorcowo rozkładany na łopatki, jeśli ktoś
    dajmy na to od zakupu odliczył VAT, czy to ST czy wyposażenia :)
    Znasz skutki darowizny? ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 14. Data: 2007-12-01 18:36:16
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 30-11-2007 o 23:56:19 Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    napisał(a):

> [...]
    >
    > Problem jest jednak wzorcowo rozkładany na łopatki, jeśli ktoś
    > dajmy na to od zakupu odliczył VAT, czy to ST czy wyposażenia :)

    Chodzi o kasę, zwrot podatku czy jedno i drugie ?

  • 15. Data: 2007-12-01 21:45:40
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 1 Dec 2007, t...@o...pl wrote:

> [...]
    [...]
    > Chodzi o kasę, zwrot podatku czy jedno i drugie ?

    O konieczność zwrócenia podatku.
    Kasa to tylko "w razie kwoty" :]
    Inna rzecz, że kasa z okazji odsprzedaży ST to absurd, a ew. kasa
    z okazji przekazania ST przy zamykaniu DG to wersja extra (tegoś
    aburdu).

    pzdr, Gotfryd