  • Data: 2002-12-05 14:30:10
    Temat: Zmiany dot. DG przy tylko 1 kliencie?
    Od: "Janusz" <j...@a...net.pl.nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    doszly mnie sluchy, ze od nowego roku ma sie cos zmienic jesli chodzi o
    prowadzenie wlasnej DG
    w przypadku, kiedy mam tylko i wylaczenie jednego zleceniodawce.

    Czy ktos moglby rozwinac temat? Albo wskazac sciezke ktora nalezy pojsc,
    zeby to rozwiklac?

    Podobno to ma cos wspolnego z nowelizacja kodeksu pracy, ale poczytlaem
    troche na ten temat
    i nie doszukalem sie nic co mialoby zwiazek z DG... Wiec to chyba nei to.

    Pozdrawiam,
    Janusz