eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiZwrot podatku z rocznego rozliczenia PIT-36 - jak przyspieszyc? › Zwrot podatku z rocznego rozliczenia PIT-36 - jak przyspieszyc?
    From: "Piotr Przekota" <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Zwrot podatku z rocznego rozliczenia PIT-36 - jak przyspieszyc?
    Date: Mon, 11 Jul 2011 08:21:29 +0000 (UTC)

    Witam

    Zeznanie wyslalem poczta pod koniec kwietnia, a co roku zwrot dostaje w
    okolicach 15-25 lipca. Poszedlem do US (w Gdansku), zeby sie dowiedziec,
    kiedy moge oczekiwac na zwrot, ale sie okazalo, ze niestety musze zlozyc
    korekte (kwota zwrotu bez zmiany). No i jest problem, bo te pieniadze juz
    byly przeznaczone na urlop :(
    Oczywiscie termin zwrotu biegnie od poczatku, pani (u ktorej skladalem
    deklaracje) stwierdzila, ze robia te przelewy jak najszybciej, co tak
    naprawde niewiele oznacza, bo to moze byc 2, 3 4 tygodnie albo 2 miesiace.
    Kiedys, w podobnej sytuacji piniadze wyplacono po prawie 3 tygodniach.
    I dochodzimy do sedna sprawy:
    1. Czy macie informacje, jak dlugo czeka sie na zwrot od daty zlozenia
    korekty?
    2. Czy istnieje mozliwosc oficjalnego przyspieszenia sprawy (podanie do
    naczelnika etc)?
    3. Czy pomoze ponowna wizyta u pani odpowiedzialnej za te sprawy (ktora
    przyjela ode mnie korekte) i spokojna rozmowa (ladne poproszenie)?

    Nie wiem, czy sa jakies wytyczne co do terminu zwrotu, ktore reguluja te
    sprawy? Do pewnego stopnia pomoze wiedza, kiedy bedzie ten zwrot, bo to
    umozliwi planowanie.

    Pomozcie, bo zabije mnie zona :(

    Piotr