  • 1. Data: 2004-12-22 15:48:01
    Temat: zwolnienie z VAT - jakie dokumenty?
    Od: "nnowy" <n...@g...pl>

    Cześć,

    Mijają 3 lata jak jestem zarejestrowanym płatnikiem VAT
    Nie przekraczam przy tym kwoty przychodu 10000 euro na rok.
    Wg art.113 ustawy mogę powtórnie skorzystać ze zwolnienia z płacenia
    podatku.

    Jakie dokumenty powinienem złożyć z US, żeby skorzystać z możliwości takiego
    zwolnienia?
    Może macie jekieś istotne uwagi odnośnie tego faktu?
    będę wdzięczny za pomoc

    nnowy

  • 2. Data: 2004-12-23 08:48:10
    Temat: Re: zwolnienie z VAT - jakie dokumenty?
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    nnowy wrote:

> [...]
    > takiego zwolnienia?
    > Może macie jekieś istotne uwagi odnośnie tego faktu?

    VAT-R do konca miesiąca poprzedzającego rezygnację.
    Uwagi: oczywiście nie robisz nic co powodowałobu, że ze zwolnienia nie
    możesz skorzystać? Przeczytaj uważnie art 113 ustawy