  • 11. Data: 2003-09-17 16:53:45
    Temat: Re: Re[2]: a jednak 22% VAT na Internet...
    Od: "PawełJ" <p...@p...onet.pl>

    > NIe mysle tak... tylko czemu za nich sie nie wezma, przeciez to jest jak
    > firma ?
    > Placa czy nie, o to pytam (zbieraja kase - wzbogacaja sie, za co kupil

    Tak samo możesz szukać pieniędzy dla państwa u żebraków tych co pod
    kościołem zbierają. Wiesz ile oni dziennie wyciągają ?
    A przecież też podatku nie płacą.
    A popatrz na prywatne gabinety lekarskie. Nie zastanowiłeś się nigdy
    dlaczego otwarte są góra dwie godz dzienie według wizytówki na drzwiach a
    pół dnia przyjmują?
    No i jeszcze trzeba by opodatkować tych wszystkich co dostają łapówki. No bo
    też dochód jest a nie odprowadzają podatku.
    Tylko weź i wytłumacz związek księży z internetem

    --
    PawełJ

  • 12. Data: 2003-09-17 17:13:06
    Od: "Krzys-iek" <admin(a)krionix.sieć>

    PawełJ wrote:

    > Tak samo możesz szukać pieniędzy dla państwa u żebraków tych co pod
    > kościołem zbierają. Wiesz ile oni dziennie wyciągają ?

    no lichenia oficjalnie nie buduja itd.

    > A popatrz na prywatne gabinety lekarskie. Nie zastanowiłeś się nigdy
    > dlaczego otwarte są góra dwie godz dzienie według wizytówki na
    > drzwiach a pół dnia przyjmują?

    akurat nie chodze (szczescie!!) do nich czesto.

    > Tylko weź i wytłumacz związek księży z internetem

    Nie ma go, tak mnie naszlo to pytam a wy mi powiedzieliscie co nie co,dzieki
    i EOT.
    Chyba pojde na ksiedza :)

  • 13. Data: 2003-09-18 06:52:26
    Temat: Re: a jednak 22% VAT na Internet...
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 17 Sep 2003, Łukasz wrote:

    >+ Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> [...]
    >+ > Dlaczego
    >+ > w ustawie jest "mieszkańców" to MNIE nie pytaj: nie
    ****************************
    [...]
    >+ zdaje sie ze ten podatek jest uzaleniony od ilosci mieszkancow w parafii...

    ...przecież nie "zdaje się", skoro cytowałem obowiązujący przepis ;) !
    Dziwnym właśnie jest owo uzależnienie: "pi razy oko".

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 14. Data: 2003-09-18 10:04:01
    Temat: Re[4]: a jednak 22% VAT na Internet...
    Od: k...@r...pl (Krzysztof A. Ziembik)

    Witam.

    Dnia 17 września 2003 o godzinie (14:01:50) napisano:

    Ki> NIe mysle tak... tylko czemu za nich sie nie wezma, przeciez to jest jak
    Ki> firma ?

    Przyjmujac Twoj tok myslenia - czy uwazasz, ze za kazda duza firme
    nalezy sie "zabrac"? Mocno opodatkowac, a konsekwencje miec gdzies?

    Ki> Placa czy nie, o to pytam (zbieraja kase - wzbogacaja sie, za co kupil
    Ki> ksiadz tego nowego avensisa ?? Zaplacil podatek VAT go kupujac ale ja
    Ki> jeszcze musialbym dzielic sie z panstwem tym co wypracuje.. a on ?)

    I zamiast postulowac obnizenie podatkow i oplat takze dla Ciebie,
    wolisz domagac sie, zeby innych udupic jeszcze gorzej? Ech, zawisc...

    Serdecznie pozdrawiam,
    ---
    Krzysztof A. Ziembik mailto:k...@r...pl

  • 15. Data: 2003-09-18 10:04:17
    Temat: Re[2]: a jednak 22% VAT na Internet...
    Od: k...@r...pl (Krzysztof A. Ziembik)

    Witam.

    GSn> ...przecież nie "zdaje się", skoro cytowałem obowiązujący przepis ;) !
    GSn> Dziwnym właśnie jest owo uzależnienie: "pi razy oko".

    A czy liczba mieszkancow to nie jest liczba "zamieszkalych"? Wtedy
    dalo by sie ich wyliczyc i nie pomylic z "zameldowanymi".

    Serdecznie pozdrawiam,
    ---
    Krzysztof A. Ziembik mailto:k...@r...pl

  • 16. Data: 2003-09-18 11:47:01
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 18 Sep 2003, Krzysztof A. Ziembik wrote:

> [...]
    >+ A czy liczba mieszkancow to nie jest liczba "zamieszkalych"? Wtedy
    >+ dalo by sie ich wyliczyc i nie pomylic z "zameldowanymi".

    Mi raczej chodziło o to, jaką zasadą kierowano się wliczając
    prawosławnych do wymagrodzenia księdza katolickiego
    i vice versa :)
    Że ma dużo roboty z przekonaniem "nie swoich" ;> ?

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 17. Data: 2003-09-21 19:06:47
    Temat: Re: Re[4]: a jednak 22% VAT na Internet...
    Od: "Krzys-iek" <admin(a)krionix.sieć>

    Krzysztof A. Ziembik wrote:

    > wolisz domagac sie, zeby innych udupic jeszcze gorzej? Ech, zawisc...

    Nie wolno zazdroscic to grzech :)
    Postuluja opieke nad bezrobotnymi, biednymi itd a lichenie i dobre wozy to
    przesada, przerost formy nad trescia i zaklamanie kleru. Podatki maja raczej
    takie ze sa im na reke. No nic, dowiedzialem sie co chcialem i niech sie
    dzieje wola nieba. Kasy fiskalne powinni miec na parafiach, szkoda ze nie
    maja.

    Nie ksztalce sie w ekonomi by cos sensownego powiedziec, jakie powinny byc
    podatki by bylo dobrze, to ci z wiejskiej mieli sie tym zajac.