  • 1. Data: 2008-06-19 07:09:19
    Temat: baza US - gdzie?
    Od: Sławek Owoc <s...@g...usunto.com>

    Witam

    Googoluje juz dluzszy czas, dzwonilem tez do Krajowej Informacji Podatkowej
    itd itp ale nie moge tego znalesc w intersujacym mnie formacie.
    Potrzebuje listy wszystkich Urzedow Skarbowych w Polsce, wg Panoramy Firm
    jest ich 508. Ja potrzebuje to w postacji jednej listy w .cvs, .xls albo
    nawet pliku tekstowym z odpowiednio rozdzielonymi polami.

    Czy moze mi ktos podpowiedziec gdzie znajde taka liste (za darmo....)

    Pozdrawiam
    SLawek

  • 2. Data: 2008-06-19 07:21:21
    Temat: Re: baza US - gdzie?
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Sławek Owoc pisze:
> [...]
    > Podatkowej itd itp ale nie moge tego znalesc w intersujacym mnie formacie.
    > Potrzebuje listy wszystkich Urzedow Skarbowych w Polsce, wg Panoramy

    http://www.mf.gov.pl/index.php?const=4&dzial=146&wys
    w=5

    > Firm jest ich 508. Ja potrzebuje to w postacji jednej listy w .cvs, .xls
    > albo nawet pliku tekstowym z odpowiednio rozdzielonymi polami.

    Czy Ty nie masz za dużych wymagań?

    > Czy moze mi ktos podpowiedziec gdzie znajde taka liste (za darmo....)

    Dane są. Teraz trzeba tylko się wziąć do roboty.
    Jak nie chcesz płacić komuś za jego pracę to trzeba samemu tyłek ruszyć.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 3. Data: 2008-06-19 08:26:10
    Temat: [OT] Re: baza US - gdzie?
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    > Dane są. Teraz trzeba tylko się wziąć do roboty.
    > Jak nie chcesz płacić komuś za jego pracę to trzeba samemu tyłek ruszyć.

    To nie tak. To jest informacja publiczna, ktora powinna byc ogolnie
    dostepna. W tym rowniez w celu dalszego przetwarzania.

    Powiem wiecej. Jej udostepnienie w postaci jakiej szuka watkodawca lezy w
    interesie MinFin'a.

    sz.

  • 4. Data: 2008-06-19 09:45:31
    Temat: Re: [OT] Re: baza US - gdzie?
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    szomiz pisze:
    > Użytkownik "Maddy" <m...@e...com.pl> napisał w wiadomości

    > To nie tak. To jest informacja publiczna, ktora powinna byc ogolnie
    > dostepna. W tym rowniez w celu dalszego przetwarzania.

    Jest dostępna. Format pozwalający na przetwarzanie. O co chodzi?

    > Powiem wiecej. Jej udostepnienie w postaci jakiej szuka watkodawca lezy w
    > interesie MinFin'a.

    A jaki to interes konkretnie? Tzn. co ministerstwo ma na tym zyskać?

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 5. Data: 2008-06-19 10:43:00
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    > Jest dostępna. Format pozwalający na przetwarzanie. O co chodzi?

    O brak specyfikacji umozliwiajacej jednoznaczne wyodrebnienie potrzebnych
    danych oraz brak gwarancji, ze nie zostanie on bez zapowiedzi zmieniony.

    > A jaki to interes konkretnie? Tzn. co ministerstwo ma na tym zyskać?

    Udostepniajac to po ludzku jednym zapytaniem mozna sprawdzic, czy sie cos
    nie zmienilo. Generujac znikomy ruch i znikome obciazenie ichniego serwera.

    W stanie obecnym chcac automatycznie i w miare odpowiedzialnie z informacji
    na www korzystac trzeba by kazde uzyte dane potwierdzic (raz dziennie?).

    Wiele osob pojdzie po bandzie i zassie okresowo (raz dziennie?) wszystko.

    Ale w sumie masz racje.

    Podatki posrednie jakie wplywaja do budzetu z powodu nadmiarowego
    zapotrzebowania na procesory, dyski, pamieci i transfer oraz zuzycie pradu
    uzasadniaja maksymalne komplikowanie dostepu do jakiejkolwiek publicznej
    informacji ;)

    sz.

  • 6. Data: 2008-06-20 07:15:22
    Od: Sławek Owoc <s...@g...usunto.com>

    > http://www.mf.gov.pl/index.php?const=4&dzial=146&wys
    w=5

    Znalazlem to ale myslalem ze jest jakas nowsza lista bo ta jest datowana na
    "Obwieszczenie wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2006 r."

    > Czy Ty nie masz za dużych wymagań?

    Bo ja wiem, mysle ze znajda sie tez inni ktorzy maja pdobne potrzeby jak ja.

    > Dane są. Teraz trzeba tylko się wziąć do roboty.
    > Jak nie chcesz płacić komuś za jego pracę to trzeba samemu tyłek ruszyć.

    Jasne, ale czasem warto zapytac na grupie, bo byc moze juz ktos ta prace
    wykonal i chce sie nia podzielic. Grupy sa po to zeby sobie pomagac.

    Pozdrawiam
    SLawek

  • 7. Data: 2008-06-26 21:28:16
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Jasne, podobnie jak zamykanie kasy w US o 14:00
    JaC

    -----