  • 1. Data: 2006-06-06 16:59:35
    Temat: biurko
    Od: marcin <m...@o...pl>

    Witam
    Jest sobie biurko, które kupiłem nie prowadząc DG. Nie mam na nie
    faktury ani innego dowodu zakupu.
    Teraz kiedy mam DG, KPiR, VAT, chciałbym je wprowadzić do firmy i
    zaliczyć jako koszty pozostałe.
    Mogę to zrobić?
    W jaki sposób najlepiej?
    Czy jesli zakładam, że bedę je urzytkował powyżej 1 roku to jest to
    ŚT mimo wartości rzędu kilkaset złotych?
    pozdr.
    mk

  • 2. Data: 2006-06-07 08:07:21
    Temat: Re: biurko
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    marcin wrote:

> [...]
    > W jaki sposób najlepiej?
    > Czy jesli zakładam, że bedę je urzytkował powyżej 1 roku to jest to
    > ŚT mimo wartości rzędu kilkaset złotych?

    Tak, wpisanie do EŚT to jedyna metoda. Młotek za 5 zł też można uznać
    za ŚT.