  • 31. Data: 2004-06-08 21:29:41
    Temat: Re: brak wymagania podpisu na f-vat
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 6 Jun 2004, Samotnik wrote:
    [...]
    >+ > Ciekawe, dlaczego w swojej łaskawości ustawodawca zrezygnował obecnie z takiego
    >+ > bata na podatnika.
    >+
    >+ Kontroler VAT z którym rozmawiałem o tym podczas kontroli też ogromnie
    >+ na to utyskiwał i zapowiedział, że to się zmieni przynajmniej w
    >+ transakcjach PL-PL. ;)

    Przecież dyrektywy stosuje się "wprost" i są nadrzędne (zresztą czeka
    nas cyrk z Konstytucją: w tek chwili należałoby zaskarżyć Konstytucję
    do Trybunału Konstytucyjnego, bo jest sprzeczna sama z sobą dopuszczając
    możliwość sprawdzania zgodności TYLKO dla ustaw - a jednocześnie
    stanowiąc że umowy m-narodowe są obowiązującym prawem !)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 32. Data: 2004-06-09 07:12:36
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.pl>

    W artykule <P...@A...portezja
    n.zabrze.pl> Gotfryd Smolik news napisał(a):

> [...]
    > możliwość sprawdzania zgodności TYLKO dla ustaw - a jednocześnie
    > stanowiąc że umowy m-narodowe są obowiązującym prawem !)

    Facet twierdził, że ta dyrektywa dotyczy tylko transakcji
    'zagranicznych' i że w Polsce oni zadbają, żeby takiego 'pola do
    przekrętów' (cyt.) nie było, bo to przecież nadal Polska itd. ;)
    --
    Samotnik

  • 33. Data: 2004-06-09 08:01:50
    Od: "Mirosław Stępiński" <s...@N...pl>

    [...]
    > ...żeby załatwić "firmowy" telefon w TPSA to i owszem, przynajmniej
    > do niedawna ;>, dla urzędów nie trzeba :)

    Jako "niezłomny rycerz" walczący z pieczątkomanią wywalczyłem ostatnio dwie
    nowe linie... bez pieczątki. Przekonywanie trochę trwało, ale się udało :)

    --
    Pozdrawiam, Miro
    http://www.soundtrade.pl

  • 34. Data: 2004-06-09 08:14:22
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 9 Jun 2004, Samotnik wrote:
    [...]
    >+ > Przecież dyrektywy stosuje się "wprost" i są nadrzędne
    [...]
    >+ Facet twierdził, że ta dyrektywa dotyczy tylko transakcji
    >+ 'zagranicznych'

    ...no to IMHO facet jest w błędzie :)
    Ale przekonania o tym nabierze dopiero po kilku wyrokach w których
    US przegra. Kosztem naszych podatków oczywiście... :(

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 35. Data: 2004-06-09 08:23:35
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 9 Jun 2004, Mirosław Stępiński wrote:
    [...]
    >+ Jako "niezłomny rycerz" walczący z pieczątkomanią wywalczyłem ostatnio dwie
    >+ nowe linie... bez pieczątki.

    ...pogratulować ! :) Może coś się zmienia w mentalności...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 36. Data: 2004-06-09 08:44:29
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.pl>

    W artykule <P...@A...portezja

    ?

    > ...no to IMHO facet jest w błędzie :)
    > Ale przekonania o tym nabierze dopiero po kilku wyrokach w których
    > US przegra. Kosztem naszych podatków oczywiście... :(

    :)
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl - rejsy morskie