  • 1. Data: 2004-03-25 09:46:14
    Temat: co w ramach starej dużej ulgi
    Od: "Docia" <h...@i...pl>

    Witam,

    czy ktoś z Was zna może jakiś link do szczegółowych informacji obejmujących
    odliczenia w dużej uldze z tytułu wykończenia lokalu mieszkalnego.

    Znalazłem tylko wykazy w ramach ulgi remontowej a to nie to samo.

    Konkretnie chcę sprawdzić czy takie rzeczy jak kafelki, lustro do wklejenia,
    szafa zbudowana z płyt gipsowo kartonowych, zlewozmywak, umywalka, jakieś
    śrubki i gwoździe użyte do montażu, obudowa wanny, kleje do glazury, farby,
    drzwiczki do szafy i lakier do nich mogą podlegać odliczeniu i jaka jest
    tego podstawa prawna.

    Może ktos ma coś takiego pod ręką...

    pozdr Tomek