  • 1. Data: 2003-03-18 21:59:57
    Temat: czy faktury z adnotacją "płatne przelewem" trzeba płacić przelewem ...?
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    czy faktury z adnotacją "płatne przelewem" trzeba płacić przelewem i to z
    rachunku firmowego ?

    co zrobić, jeśli chcę opłacić fakturę za kablówkę i Internet, ale tylko
    Internet wciągnąć w koszty (bo telewizji chyba za bardzo nie mogę) ?
    obydwie pozycje są na jednej fakturze, bo nie mogę rozdzielać tego pakietu

    --
    pozdrawiam
    plusz