eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiczy mozna odliczyc ??? czyli informatyk się bierze za prawo 8-) › czy mozna odliczyc ??? czyli informatyk się bierze za prawo 8-)
    From: ZdroYY <z...@a...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: czy mozna odliczyc ??? czyli informatyk się bierze za prawo 8-)
    Date: Thu, 10 Jan 2002 15:12:46 +0100

    Witam !

    Mając mieszane uczucia co do swojej interpretacji prawa pozwalam sobie
    zadać to pytanie tutaj i prosić o pomoc:

    Istotne dla sprawy jest to, ze nie mam DG, pracuję jedynie na umowę o
    pracę.

    W lipcu 2000 kupiłem na raty laptopa ALE raty płaciłem również przez
    cały rok 2001 i bede płacił w 2002. (no tani to on nie był 8-)

    W ustawie podatkowej ponoć mowa jest o odliczaniu konkretnych
    nakładów, przypadających na konkretne daty, w związku z tym wpadłem na
    pomysł, by odliczyć sobie raty za tego laptopa również w tym roku mimo
    iż był kupiony rok wcześniej a to dlatego, że faktyczne opłaty
    ponoszone były przez cały rok 2001 co moim zdaniem
    wyczerpuje definicję ustawową ..

    (a jako informatyk mam prawo zakupic komputer celem szkolenia się)

    Dodam, że w chwili zakupu studiowałem i pracowałem - zaś dopiero w
    koncu zeszłego roku zakonczyłem studia.

    Czy mam rację jeśli tak to czy mógłbym prosić o jakieś konkretne
    wskazanie wykładni (tak się to nazywa ?) które konkretnie wspominałoby
    o takim przypadku z odliczaniem rat ..

    pozdrawiam i ...czekam na wasze opinie ...

    grzesiek
    //red GL1500/6'99 1:10 w domu i Vmaax w sercu ;)))))
    --
    Grzegorz Zdrojkowski website: http://www.btsnet.com.pl/zdroj/
    e-mail: z...@a...net , GSM/SMS: +48 607202909 , #GG76829