  • 1. Data: 2007-08-28 05:40:44
    Temat: czy ubezpieczenie samochodu jest kosztem
    Od: "dfsfs" <...@...com>

    witam

    prywatnie zakupilem samochod, ubezpieczylem go i dokonalem paru modyfikacji
    po czym musialem go sprzedac cztery miesiace pozniej ale dzieki modyfikacji
    udalo mi sie uzyskac cene wieksza niz zakupu

    wiem, ze wydatki ktore ponioslem na modyfikacje moge wliczyc jako koszt ale
    czy tak samo jest z ubezpieczeniem samochodu ?

  • 2. Data: 2007-08-28 11:22:37
    Temat: Re: czy ubezpieczenie samochodu jest kosztem
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 28 Aug 2007, dfsfs wrote:

> [...]
    >
    > wiem, ze wydatki ktore ponioslem na modyfikacje moge wliczyc jako koszt ale
    > czy tak samo jest z ubezpieczeniem samochodu ?

    IMHO - tylko i wyłącznie może tak być w zakresie, w którym jest ono
    niewykorzystane. Wykorzystana część ubezpieczenia jest przecież "zużyta",
    to czy *przed* sprzedażą samochód był ubezpieczony w Warcie czy PZU
    nijak nie wpływa na cenę.

    pzdr, Gotfryd