  • 1. Data: 2007-08-28 06:10:24
    Temat: Darowizna i pytanie z nią związane
    Od: "nightmen" <nightmen(wytnij to)@poczta.onet.pl>

    Witam mam pytanie związane z darowizną , rodzice chcą podarować mi 100 tys
    zł , które zamierzam przeznaczyć na zakup domu i w związku z tym mam
    pytanie jeśli jestem żonaty to czy żona musi zapłacić podatek od darowizny ,
    bo dom kupujemy razem
    Pozdrawiam
    pS prosze nie odsyłac mnei do google

  • 2. Data: 2007-08-28 12:53:41
    Temat: Re: Darowizna i pytanie z nią związane
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    nightmen wrote:
> [...]
    > zł , które zamierzam przeznaczyć na zakup domu i w związku z tym mam
    > pytanie jeśli jestem żonaty to czy żona musi zapłacić podatek od darowizny ,

    Nie musi.
    Darowizne zglosić w US w ciągu 30 dni, bo zapłacisz podatek.