  • 1. Data: 2005-03-23 22:32:58
    Temat: darmowe próbki a PIT
    Od: Arek <z...@p...onet.pl>

    Witam,

    nie znalezlem tego na googleach (moze zle szukalem ;-)) ale mam takie
    pytanie:

    czy jesli otrzymalem darmowe próbki elementow elektronicznych z USA
    (przechodzily odprawe celna) to bede musial to jakos uwzglednic w
    PIT-cie dla osoby fizycznej?

    dzieki za wszelka odpowiedz

    --
    Arek

    "Chcialbym umrzec spokojnie - we snie, jak moj dziadek,
    a nie wrzeszczac z przerazenia jak jego pasazerowie"

  • 2. Data: 2005-03-23 22:39:59
    Temat: Re: darmowe próbki a PIT
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Arek wrote:
> [...]
    >
    > czy jesli otrzymalem darmowe próbki elementow elektronicznych z USA
    > (przechodzily odprawe celna) to bede musial to jakos uwzglednic w

    A na ile wyceniasz te próbki?

  • 3. Data: 2005-03-23 22:53:28
    Od: Arek <z...@p...onet.pl>

    witek wrote:

    > A na ile wyceniasz te próbki?

    trudno mi powiedziec.. jedynie na czym moge sie opierac to druczek cla..
    a tu sa jakies dziwne i niezrozumiale dla mnie kwoty.. w kazdym razie w
    miejscu gdzie opisana jest ogolna wartosc faktury to nieco ponad 100 USD
    (a clo wynioslo 153 pln - pokryte przez nadawce).

  • 4. Data: 2005-03-23 23:35:51
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Arek wrote:

> [...]
    > miejscu gdzie opisana jest ogolna wartosc faktury to nieco ponad 100 USD
    > (a clo wynioslo 153 pln - pokryte przez nadawce).

    Darowizny do 4000 są zwolnione z podatku.