  • 1. Data: 2005-03-23 22:22:46
    Temat: pismo do kuratora
    Od: "luky" <l...@i...pl>

    Mam nastepujace pytanie , kotre jest probelemem :

    gosc mnie oszukal na allegro , zalozylem mu sprawe , zostal skazany w
    zawiasach i ma kuratora na glowie . Ale ma tez dlug wobec mnie , kotrego
    dobrowolnie nie chce spalcic . Nie moge komornikowi tego przekazac bo cos
    tam cos tam nie wiem dokladnie dlaczego . I pani w prokuraturze powiedzial
    zeby napisal pismo do kuratora , zeby zastosowal kare wobec tego delikwenta
    , i sprobowal sciagnac od niego kase . Przeciez jest sadowny nakaz oddania
    tych pieniedzy

    wyrok uprawomocniony !!!

    prosze o pomoc w napisaniu takiego pisama do koratora

    z gory dziekuje maciej tomczak " )

  • 2. Data: 2005-03-23 22:31:51
    Temat: Re: pismo do kuratora
    Od: "opix" <m...@v...pl>

    Użytkownik "luky" <l...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Mam nastepujace pytanie , kotre jest probelemem :
    >
    > zadaj to pytanie na grupie pl.soc.prawo tam są fachowcy od prawa
    karnego ,cywilnego i egzekucji

    --

    == opix ==