  • 31. Data: 2015-04-14 16:36:00
    Temat: Re: darowizna SD-Z2
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Liwiusz wrote:
> [...]
    /Umowa_darowizny.pdf

    > To znaczy przelanie dokonanej czynności na papier. Choćby po to, aby za
    > rok darczyńca nie twierdził, że to jednak nie była darowizna, tylko
    > pożyczka. Albo omyłkowy przelew.

    > To, że nie rozumiesz nie oznacza od razu, że coś jest bzdurą.

    > Zarzut chybiony. Jeśli już, to podpisanie umowy z datą dzisiejszą
    > (pomijając brak sensu) byłoby właśnie antydatowaniem a rebours.

    > A obdarowanego, że darowiznę przyjął. Bingo, właśnie to tu mamy.
    >
    > Czasem nie warto się upierać.

    ja sie nie upieram
    wskaz mi na tym dokumencie kiedy on zostal sporzadzony i jaka jest data
    pozyczki.

  • 32. Data: 2015-04-14 17:01:38
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    DZIĘKI PANOWIE!

    jeśli byście wyrażali wolę, to zapraszam z poradami prawnymi na moje forum
    http://usbdp.org/forum/viewforum.php?f=323

    Prawo i podatki

    Aspekty prawne działalności elektronika-konstruktora: umowy, licencje,
    przekazanie praw, normy i ustawy, prawa autorskie, podatki itp.

    dostępne po zarejestrowaniu na forum.

    TAK CZY OWAK - DZIĘKI!

  • 33. Data: 2015-04-14 17:07:41
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-04-14 o 16:36, witek pisze:

> [...]
    /Umowa_darowizny.pdf

    > ja sie nie upieram
    > wskaz mi na tym dokumencie kiedy on zostal sporzadzony i jaka jest data

    Jakiej pożyczki?

    --
    Liwiusz

  • 34. Data: 2015-04-14 19:32:15
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Liwiusz wrote:

    > Jakiej pożyczki?

    darowizny.

  • 35. Data: 2015-04-14 20:37:04
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-04-14 o 19:32, witek pisze:

    > darowizny.

    Jak mam ci wskazać, skoro to jest formularz in blanco?

    --
    Liwiusz

  • 36. Data: 2015-04-15 03:38:39
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Liwiusz wrote:

    > Jak mam ci wskazać, skoro to jest formularz in blanco?

    a ty podobno za inteligentnego uchodzisz.

  • 37. Data: 2015-04-15 06:38:25
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-04-15 o 03:38, witek pisze:

    > a ty podobno za inteligentnego uchodzisz.

    Tak chcesz zakończyć temat? Niech będzie...

    --
    Liwiusz

  • 38. Data: 2015-04-15 08:55:23
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Liwiusz wrote:

    > Tak chcesz zakończyć temat? Niech będzie...

    zdecydowanie tak, na akademickie dyskusje, czy tu ma byc przecinek czy
    kropka szkoda mi czasu.

  • 39. Data: 2015-04-15 11:06:07
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-04-15 o 08:55, witek pisze:

    > zdecydowanie tak, na akademickie dyskusje, czy tu ma byc przecinek czy
    > kropka szkoda mi czasu.

    Otóż to. Wypełnia się formularz z datą darowizny, nie czas na jakieś
    czcze akademickie dyskusje o rzekomej nieważności takiej umowy.

    --
    Liwiusz