  • 11. Data: 2005-03-03 00:44:00
    Temat: Re: darowizna czy sprzedaż ????
    Od: "manfred" <m...@p...onet.pl>

    > Jak dziadkowie to I grupa czyli nie ma różnicy, spadek czy darowizna?

    Darowizna w sumie t sam nie wiem co lepsze problem w tym ze posiadam lokal
    spółdzielczy i musze zapłacic podatek wcale nie mały ponad 6000tys zł

  • 12. Data: 2005-03-03 00:48:25
    Od: "manfred" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > wersja tylko babcia
    >
    > twój podatek
    > 45000 - 2 x 9637 = 25726
    > podatek od 25726 = 822.20 = 7% z (25726 - 20556) = 822.20 + 361.9 = 1184.1
    > żony podatek
    > 45000 - 1 x 9637 = policz sobie
    >
    > wersja z babcią i dziadkiem
    >
    > twój podatek
    > 22500 - 2 x 9637 = .....
    > i tak wyliczeny razy dwa, bo babcia i dziadek
    >
    > żony
    > 22500 - 1 x 9637
    > i tak wyliczeny razy dwa, bo babcia i dziadek
    >

    > i ostatnia wersja chyba wychodzi najtaniej.

    Wielkie dzięki teraz przynajmniej wiem co i jak .Pozdrawiam serdecznie .Ta
    grupa jest git

  • 13. Data: 2005-03-03 00:53:36
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    manfred wrote:

    > Darowizna w sumie t sam nie wiem co lepsze problem w tym ze posiadam lokal
    > spółdzielczy i musze zapłacic podatek wcale nie mały ponad 6000tys zł

    Dolicz jeszcze koszt notariusza, ksiąg wieczystych...
    mało nie wyjdzie.
    jakieś 1/10 tego co dostaniesz :)

  • 14. Data: 2005-03-03 07:41:25
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "manfred" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Darowizna w sumie t sam nie wiem co lepsze problem w tym ze posiadam
    lokal
    > spółdzielczy i musze zapłacic podatek wcale nie mały ponad 6000tys zł

    Jak masz wyżej wyłożone - jeśli spełniasz określone warunki to nie musisz.