  • 11. Data: 2002-04-23 21:33:14
    Temat: Re: definicja "samochod ciezarowy"
    Od: a...@p...onet.pl (Arjos)

    Dn 23 kwi 2002, przeczytalem na grupie pl.soc.prawo.podatki:

    >No wlasnie. Tak do konca to nie wiem o co Arjosowi chodzi?
    >

    >--
    >+-+-+-+- Waldemar - Nowy Sącz - online:24h -+-+-+-+
    > VW T4/Transporter/ - Akwarysta - Malawi
    > www.wwierdak.rtk.net.pl
    >+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+

    OK uporzadkuje, zaczelo sie od definicji fiskalnej,
    dla MF wazna jest homologacja.
    Chodzilo mi o to ze z punktu widzenia US auto jest ciezarowe gdy ma
    homologacje i ladownosc - koniec kropka.

    Natomiast moja uwaga dotyczaca "czepiania" sie policjantow, dotyczy
    sytuacji gdy przerobkajest niezgodna np z wpisem do dowodu
    rejestracyjnego ew. czasem (ale to juz Wydzialy komunikacji) neguja
    rzetelnosc wpisow do dow.rej.od poprzedniego wlasciciela.
    Byc moze troche wyszedlem poza temat...

    --
    Na poczatku byl chaos,
    a potem entropia wciaz rosla...