  • 1. Data: 2003-11-03 13:43:24
    Temat: deklaracja vat
    Od: "maciek_waw" <m...@n...gazeta.pl>

    czy są jakieś poważne kary za niezłożenie deklaracji vat w terminie??

    Maciek
    http://republika.pl/bukmacherzy_hazard/

  • 2. Data: 2003-11-03 14:08:17
    Temat: Re: deklaracja vat
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik maciek_waw napisał:

    > czy są jakieś poważne kary za niezłożenie deklaracji vat w terminie??

    Mandat.
    Znajomy dostał ostatnio 250zł.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2003-11-03 16:02:29
    Od: Hrabia Mol <kumor@_wytnij_.tarman.pl>

    Maddy wrote:

    > Mandat.
    > Znajomy dostał ostatnio 250zł.

    A utrata prawa do odliczenia podatku naliczonego w danym miesiącu
    (przypadek znany mi osobiście) to piesek??

    --
    ================= Hrabia Mol ========================
    ================== Złe Jedi =========================

  • 4. Data: 2003-11-03 17:39:59
    Od: b...@o...pl (BandLand)

    Witam
    Właśnie ostatnio sam to przeżyłem, zostałem
    wezwany do US w charakterze sprawcy wykroczenia
    Karnego Skarbowego. Po wizycie w Urzędzie okazało się
    ze w roku 2002, miesiącu listopad spóźniłem się
    z zeznaniem podatkowym VAT-7 o 5 dni.
    Pani w Urzędzie nie przyjmowała żadnych wyjaśnień, stwierdziła, iż
    opóźnienie miało fakt i nic tego nie zmieni,
    poczym oznajmiła mi, iż za to wykroczenie przewidywana kara
    może wynieść od 200 do 1500 zł. (żadnych upomnień nie przewidują)
    Ponieważ zdarzyło mi się to pierwszy raz otrzymałem
    mandat karny w wysokości 200 zł.

    pozdrawiam

    --
    Zaloz prywatne forum:
    http://forum.onet.pl

  • 5. Data: 2003-11-03 18:55:47
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Hrabia Mol napisał:

    > A utrata prawa do odliczenia podatku naliczonego w danym miesiącu
    > (przypadek znany mi osobiście) to piesek??

    Na jakiej podstawie w OBECNYM stanie prawnym podatnik traci prawo do
    odliczenia VAT naliczonego w przypadku nieterminowego złożenia deklaracji?

    Ja podasz podstawe prawną, stawiam falszkę i jeszcze pół litra...

    Maddy hazardzistka :-)

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 6. Data: 2003-11-03 19:22:57
    Od: Hrabia Mol <kumor@_wytnij_.tarman.pl>

    Maddy wrote:

    > Na jakiej podstawie w OBECNYM stanie prawnym podatnik traci prawo do
    > odliczenia VAT naliczonego w przypadku nieterminowego złożenia deklaracji?
    >
    > Ja podasz podstawe prawną, stawiam falszkę i jeszcze pół litra...

    Hmmm.... Biadolił mi o tym w lecie ale sprawdzę kiedy mu się przydarzyła
    krzywda, bo że się przydarzyła tego jestem pewien. Mandatu nie dostał,
    leciał w te pędy korygować deklarację (0 zł naliczonego) i bulił.

    --
    ================= Hrabia Mol ========================
    ================== Złe Jedi =========================

  • 7. Data: 2003-11-03 19:30:47
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    > Hmmm.... Biadolił mi o tym w lecie ale sprawdzę kiedy mu się przydarzyła
    > krzywda, bo że się przydarzyła tego jestem pewien. Mandatu nie dostał,
    > leciał w te pędy korygować deklarację (0 zł naliczonego) i bulił.

    Jeżeli było to po marcu 2002 roku to albo go US wpuścił w maliny albo
    sam się w nie wpuścił ;-) Badź tez pomogła mu jakas dobra dusza.. a jest
    takich wiele, nawet na tej liście... śpiochy co przesypiają rok i myslą
    że przepisy podatkowe to dziesięc przykazań, od paru tysięcy lat takie same.
    Ja akurat raz tylko musiałam składac deklaracje po terminie (lipiec
    2002) za łebka co "nie wiedział bo mu nie powiedzieli jak sie
    rejestrował" a do księgowej przyszedł 3 miesiące po rozpoczęciu
    działalności z niezłym bałaganem w papierach, i w US nie było w ogóle
    kwestii "oddawania" podatku naliczonego ale od razu mandat.

    Ba, gostka poinformowali jednoznacznie że owszem, może zrezygnowac z
    odliczenia podatku naliczonego "jak Pan chce, odliczenie VATu to prawo a
    nie obowiązek", ale takie samoukaranie nie obroni go przed mandatem.
    Innymi słowy kary nie mozna sobie wybrac, można ja sobie tylko dołozyć.
    To tak na marginesie.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk