  • Data: 2008-02-14 19:13:18
    Temat: dochód z funduszy inwestycyjnych - czy rozliczać?
    Od: "Marek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    W 2007 roku sprzedałem udziały w funduszach inwestycyjnych. Po sprzedaniu
    udziałów towarzystwo potrąciło mi podatek i poinformowało mnie o tym na
    piśmie. Czy teraz mam wypełniać jakiś PIT w związku z tym? Czy skoro już mam
    potrącony podatek to nie muszę się z tego rozliczać? Z góry dzięki za
    odpowiedzi.

    Pozdrawiam
    Marek