eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkidotacja "de minimis" a zapisy w ksiedze przychodu - rozchodu › dotacja "de minimis" a zapisy w ksiedze przychodu - rozchodu
    From: "opek" <o...@e...comp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: dotacja "de minimis" a zapisy w ksiedze przychodu - rozchodu
    Date: Thu, 22 Nov 2007 08:02:54 +0100

    Witam grupowiczow, staram sie rozwiazac kwestie zapisow w ksiedze z dotacji
    de minimis. Dzialalnosc KPiR podatek liniowy zwolnienie z VAT.

    Na rozpoczecie dzialalnosci gospodarczej otrzymalem dotacje w wysokosci
    ~4,9ys zl na pokrycie 80% wydatkow za komputer i biurko.

    Remanent poczatkowy wpisalem w ksiedze 0zl.
    Otrzymalem dotacje i chyba z tego co czytam mam jej nie wpisywac do ksiegi
    bo jest zwolniona z podatku, czy mam moze ja wpisac w uwagach?
    Zakupilem biurko za ~1000zl oraz komputer za ~5000zl.
    Czy wpisuje teraz w ksiedze biurko 200zl i komputer 1000zl (bo po tyle mam
    wkladu wlasnego)
    Czy jesli takie kwoty wpisuje do ksiegi to ten komputer, ktory kosztowal
    mnie osobiscie 1000zl mam amortyzowac czy potraktowac jako nie przekroczenie
    limitu na srodek trwaly i wpisac jednorazowo do kosztow?

    Czy mozna prosic o jakies proste wytlumaczenie, bo jakos nie moge polapac
    sie w przepisach a na starcie nie stac mnie na ksiegowa.

    pozdrawiam