  • 1. Data: 2007-12-11 17:44:57
    Temat: ewidencja ryczalt
    Od: "Bartosz Sobczyk" <b...@r...pl>

    witam
    prowadze DG na ryczalcie, do tej pory wystawialem faktury vat dla firm, ale
    teraz chcialbym sprzedawac na allegro i chcialbym sie dowiedziec:

    zalozmy kupuje 100 ksiazek na fv wprowadzam je do ewidencji i sprzedaje te
    100 ksiazek klientom detalicznym ktorzy prosza mnie o paragon, czy musze
    posiadac kase fiskalna aby owy paragon wydrukowac czy wystarczy mi wydruk z
    programu do ewidencji na papierze A4

    prosze o pomoc

  • 2. Data: 2007-12-13 21:42:21
    Temat: Re: ewidencja ryczalt
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 11 Dec 2007, Bartosz Sobczyk wrote:

> [...]
    > 100 ksiazek klientom detalicznym ktorzy prosza mnie o paragon, czy musze

    Dwie rzeczy:
    - książki AFAIR nie są "obłożone" restrykcją, więc jest zwolnienie
    "do limitu sprzedaży"
    - nie piszesz jak przyjmujesz zapłatę. Może Ci się wydaje, że to bez
    znaczenia... to masz rację :) (wydaje sie! :))

    pzdr, Gotfryd