  • 1. Data: 2007-12-11 20:34:09
    Temat: Znaki opłaty skarbowej - punkty sprzedaży w Krakowie
    Od: "JJ" <z...@v...pl>

    Gdzie można nabyć znaki opłaty skarbowej na terenie Krakowa?

  • 2. Data: 2007-12-11 21:06:49
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello JJ,

    Tuesday, December 11, 2007, 9:34:09 PM, you wrote:

    > Gdzie można nabyć znaki opłaty skarbowej na terenie Krakowa?

    Spróbować na poczcie - mogą jeszcze mieć.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 3. Data: 2007-12-11 21:25:17
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@...stopce.pl>

    Dnia 11 Dec 2007 21:34:09 +0100, JJ napisał(a):

    > Gdzie można nabyć znaki opłaty skarbowej na terenie Krakowa?

    Zgodnie z nowelizacją ustawy o opłacie skarbowej, znaczki skarbowe zostały
    wycofane. Opłatę skarbową wnosi się przelewem lub wpłatą gotówkową na konto
    właściwego terytorialnie urzędu gminy lub u inkasenta.

    Nie wiem, ale miało wejść rozporządzenie w sprawie wykorzystania
    pozostałych na rynku znaków opłaty skarbowej.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa/Ursynow
    kontakt: http://grupy2.3mam.net

  • 4. Data: 2007-12-13 21:43:22
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 11 Dec 2007, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy wrote:

    > Nie wiem, ale miało wejść rozporządzenie w sprawie wykorzystania
    > pozostałych na rynku znaków opłaty skarbowej.

    Weszło.
    Inna sprawa, że za parę zł znaczki mam, a zapotrzebowania jakoś
    nie widzę. Nawet na weksel nakleić nie ma sensu :)

    pzdr, Gotfryd

  • 5. Data: 2007-12-13 22:45:54
    Od: "andie" <a...@p...pl>

    wiadomości:

    > Weszło. (...)

    A można jakieś namiary na ten akt?

    pozdrawiam

    andie

  • 6. Data: 2007-12-14 10:20:39
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 13 Dec 2007, andie wrote:

    > A można jakieś namiary na ten akt?

    Hm... wstawiłem do kolejki szukania :) bo coś nie widzę :(

    pzdr, Gotfryd

  • 7. Data: 2007-12-15 16:00:23
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    > Hm... wstawiłem do kolejki szukania :) bo coś nie widzę :(

    Dz. U. 2007 nr 128 poz. 883, Ustawa z dnia 13 czerwca 2007 r. o zmianie
    ustawy o opłacie skarbowej.

    Art. 2. 1. Do dnia 31 grudnia 2008 r. zapłata opłaty skarbowej może być
    dokonywana także nabytymi i niewykorzystanymi przed dniem 1 stycznia 2007 r.
    znakami opłaty skarbowej o odpowiedniej wartości, których wzór został
    określony w przepisach obowiązujących od dnia 1 lutego 1995 r. do dnia
    31 grudnia 2006 r.

    p.

  • 8. Data: 2007-12-15 22:00:40
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 15 Dec 2007, Piotr KUCHARSKI wrote:

    > Art. 2. 1. Do dnia 31 grudnia 2008 r. zapłata opłaty skarbowej może być
    > dokonywana także nabytymi i niewykorzystanymi przed dniem 1 stycznia 2007 r.
    > znakami opłaty skarbowej o odpowiedniej wartości,

    O, thx, a ja nierozważnie w rozporzadzeniach szukałem!

    pzdr, Gotfryd

  • 9. Data: 2007-12-15 23:20:16
    Od: "andie" <a...@p...pl>

    Użytkownik "Piotr KUCHARSKI" <c...@s...waw.pl> napisał w wiadomości :