  • 1. Data: 2004-07-22 07:02:50
    Temat: fakt wewn WNT-różnice
    Od: "jedrek" <j...@p...bg.univ.gda.pl>

    witajcie,
    jakis czas temu ktos zglaszal problem, ze przy wystawianiu fa wewn od WNT
    wychodzą mu róznice zwiazane z zaokrągleniami. Tzn. kurs NBP ma 4 miejsca po
    przecinku, program do faktur 2, i przy kazdej dostawie faktura wewn wychodzi
    mi kilkanscie-kilkadziesiat PLN wiecej.
    I mam dylemat, czy wprowadzic do rejestrów VAT na podstawie oryginalnej
    kwoty z faktury WNT i iloczynu kursu NBP; czy też lekko zawyzonej kwoty
    wynikajacej z fa wewn.
    Problem moze wydawac sie nieistotny, albo nawet glupi, ale w tym kraju
    trzeba zajmowac sie takimi sprawami....
    Prosze o porade i ewent. info od osoby która juz o tym wspominala jak z tego
    wybrnęła (wtedy chyba odpowiedzi na grupie nie dostala)
    dzieki z góry

    pozdr
    jedrek