  • 1. Data: 2004-07-21 15:49:05
    Temat: leasing -wykup a sprzedaz auta w ciagu 6 m-cy
    Od: "KM" <k...@r...pl>

    Witam,
    w zwiazku z tym, ze w archiwum nie znalazlam dokladnej odpowiedzi na moj
    problem pozwole sobie napisac (choc wiem, o leasingu i wykupie bylo wiele
    razu)
    W przyszlym miesiacu konczy mi sie leasing auta (wykup za 1%). Umowa
    zawierana byla w 2000 r., jest w niej klauzula dopuszczajaca wykup samochodu
    przez osobe trzecia.
    Pytanie moje brzmi: w zwiazku z tym, ze zamierzam ten samochod sprzedac w
    ciagu paru miesiecy, czy lepiej dla mnie wykupic go jako soboa prywatna czy
    na dzialalnosc?
    Czy moglby mi ktos naswietlic, jakie koszty bede musiala poniesc przy
    sprzedazy samochodu w obu przypadkach jesli sprzedam go przed uplywem 6
    m-cy?

    Pozdrawiam

    Katarzyna

  • 2. Data: 2004-07-23 09:26:16
    Temat: Re: leasing -wykup a sprzedaz auta w ciagu 6 m-cy
    Od: "Irro" <Z...@n...pl>

    Użytkownik "KM" <k...@r...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy moglby mi ktos naswietlic, jakie koszty bede musiala poniesc przy
    > sprzedazy samochodu w obu przypadkach jesli sprzedam go przed uplywem 6
    o ile dobrze cie rozumiem i nie myle sie (...) to za 1% moze wykupic tylko
    podmiot ktory wzial w leasing, osoba trzecia tylko po wartosci rynkowej.

    Irro

  • 3. Data: 2004-07-23 15:22:26
    Od: "KM" <k...@r...pl>

    Użytkownik "Irro" <Z...@n...pl> napisał w
    wiadomości
    > o ile dobrze cie rozumiem i nie myle sie (...) to za 1% moze wykupic tylko
    > podmiot ktory wzial w leasing, osoba trzecia tylko po wartosci rynkowej.

    Nie, nie, w dokumentach, ktore posiadam jest zobowiązanie leasingodawcy do
    umozliwienia "zakupu na cele inwestycyjno-zaopatrzeniowe" okzaicielowi
    powyzszego dokumentu za kwote circe 300 DM.

    Pozdrawiam
    Katarzyna

  • 4. Data: 2004-07-23 20:46:45
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 23 Jul 2004, KM wrote:

> [...]
    >+
    >+ Nie, nie, w dokumentach, ktore posiadam jest zobowiązanie leasingodawcy

    ...i w razie skorzystania z zapisu to będzie *nadal* umowa leasingu ?
    (nie bić że się czepiam - w K.C. zapisano co zapisano !)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)