  • 1. Data: 2006-12-27 18:00:57
    Temat: faktura bez danych nabywcy
    Od: Paweł Sikorski <p...@l...ITOpl>

    Dzisiaj odebrałem od kuriera UPS paczkę, a wraz z nią fakturę. Problem
    polega na tym, że pole "Nabywca" jest puste.
    Co mogę z taką fakturą począć? Mogę ją samodzielnie uzupełnić?

  • 2. Data: 2006-12-27 21:17:26
    Temat: Re: faktura bez danych nabywcy
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 27 Dec 2006 19:00:57 +0100, Paweł Sikorski

    >Dzisiaj odebrałem od kuriera UPS paczkę, a wraz z nią fakturę. Problem
    >polega na tym, że pole "Nabywca" jest puste.
    >Co mogę z taką fakturą począć? Mogę ją samodzielnie uzupełnić?
    A na jakiej podstawie sadzisz (i udowodnisz) ze to faktura dotyczaca
    Twojego zakupu?

    WAM
    --
    Sylwester 2006!
    Może nad morze?

  • 3. Data: 2006-12-28 06:07:25
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

  • 4. Data: 2006-12-28 07:45:30
    Od: Paweł Sikorski <p...@l...ITOpl>

    > A na jakiej podstawie sadzisz (i udowodnisz) ze to faktura dotyczaca
    > Twojego zakupu?
    To od biedy mogłoby się udać, bo paczka, której transport UPS tak
    dziwnie zafakturował to towar handlowy, który przyszedł z prawidłową
    fakturą.
    Gorzej z tym, że przecież UPS powinien mieć u siebie taką samą fakturę,
    prawda? A oni sobie raczej moich danych nie wymyślą (skoro do tej pory
    tego nie zrobili).
    Co z tym fantem począć?

  • 5. Data: 2006-12-28 11:04:40
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 28 Dec 2006, Paweł Sikorski wrote:

    > Co z tym fantem począć?

    IMO kwalifikuje się do wystawienia noty korygującej.
    "Błąd w innej pozycji f-ry" - w skrajnej postaci :)
    Co przemawiałoby przeciw?

    pzdr, Gotfryd

  • 6. Data: 2006-12-28 12:30:30
    Od: Paweł Sikorski <p...@l...ITOpl>

    > IMO kwalifikuje się do wystawienia noty korygującej.
    > "Błąd w innej pozycji f-ry" - w skrajnej postaci :)
    Czyli poprawiamy nic na coś... :-)
    Wygodna firma z tego UPSu.
    Spróbuję im wysłać notę. Zobaczymy.