  • 31. Data: 2004-09-02 11:37:46
    Temat: Re: faktura - czy sprzedawca ma obowiazek wystawi??
    Od: "Jano" <m...@h...gula>

    Użytkownik "Paszczak" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:ch3uct$rkd$1@phone.provider.pl...

    > RTFRMF :) (Read The F*cking Rozporządzenie Ministra Finansów)
    >
    > P.

    A byłbyś taki miły mnie oświećić - bo ja wiem czego szukać (i nie
    znalazłem) a Ty podobno wies gdzie to jest )a może było - bo było ale
    dawno).

  • 32. Data: 2004-09-02 11:49:25
    Od: "Lesio5" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Jano" <m...@h...gula> napisał w wiadomości

    > Przerabiałem to na stacji shella. Jak nie powiesz przed skasowaniem to
    > program juz potem nie pozwoli wydrukowac faktury.
    > Co nie oznacza że nie wydadzą (bardzo niechętnie) faktury.
    > Trzeba tylko kierownika postawić do pionu.
    >
    > Na innych stacjach ide z paragonem za kilka dni i nie ma problemu. Dają
    > nawet na wiecej

    Mam doświadczenia ze Stacją Shella w zakresie odbioru faktury - duplikatu.
    Kosztowało mnie to 5 wizyt na stacji i zrobienie totalnej awantury. Na
    stacji Orlen - 1 minuta wystarczyla by sprawe zalatwic.
    Dziwie sie, ze ktokolwiek ma ochote korzystac z Shella, zlaszcza ze
    'zachecaja' równiez do odwiedzin zamykajac toalety na klucz i wydajac je na
    żądanie. Tak jakby jazdy mial ochote afiszowac sie ze swymi potrzebami
    fizjologicznymi w podrózy, zwlaszcza jak sa one pilne.

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    Ať si bylo, jak si bylo, přece jaksi bylo, jeątě nikdy nebylo, aby jaksi

  • 33. Data: 2004-09-02 12:10:29
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Użytkownik Lesio5 napisał:

> [...]
    > żądanie. Tak jakby jazdy mial ochote afiszowac sie ze swymi potrzebami
    > fizjologicznymi w podrózy, zwlaszcza jak sa one pilne.

    Jak są pilne to raczej nie ma czasu na wybór przyjaznej stacji
    benzynowej:-))

    pzdr

    Tomek

    Portal INTERIA.PL zaprasza... >>> http://link.interia.pl/f17cb

  • 34. Data: 2004-09-02 14:50:33
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 2 Sep 2004, Paszczak wrote:

    >+ xyz <x...@x...pl> wrote:
    >+ > Tereferekuku
    >+ > Wystarczy jak sprzedawca wystawi fakturę długopisem.
    >+
    >+ "A panie, nie da się wystawić długopisem, bo jaki ja jej numer dam?

    Żartujesz ? ;) To ja też:

    >+ Komputer mi numeruje po kolei i nie pozwala zmienić"

    ...to proszę zmienić komputer :>

    A mówiąc trochę poważniej: NIGDY nie zauważył(e/a)ś na .podatki
    wątków o "ciagach numeracji faktur", "numeracji równoległej"
    itp ??
    Coś stoi na przeszkodzie żeby sobie zaprowadzić odebny ciąg dla
    "faktur wystawionych wskutek żądania wystawienia po wydaniu
    towaru" ???
    A ja myślałem że to podatnik sobie może określić zasady
    wystawiania (a więc i numeracji) faktur...
    Widać optymista ze mnie.
    Ale maruda też - poproszę o wskazanie przepisu który "stoi
    na przeszkodzie"... ;)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)

  • 35. Data: 2004-09-02 16:32:09
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

> [...]
    > wystawiania (a więc i numeracji) faktur...
    > Widać optymista ze mnie.
    > Ale maruda też - poproszę o wskazanie przepisu który "stoi

    Widać udzieliła mi się opisywana przeze mnie wcześniej psychoza skarbowa...

    P.

  • 36. Data: 2004-09-02 20:36:59
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 2 Sep 2004, Paszczak wrote:
    [...]
    >+ Widać udzieliła mi się opisywana przeze mnie wcześniej psychoza skarbowa...

    :)
    Przyznam bez bicia, że jakbym ze dwa czy trzy razy nie brał udziału
    w zaciętych dyskusjach na ten temat to koncept z wprowadzeniem
    osobnej "linii numeracji faktur" wcale nie byłby dla mnie oczywisty
    jako rzecz dopuszczalna :)
    Cóż, nic za darmo - sprzedawczynie powinny czytać *.podatki ;) !

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)

  • 37. Data: 2004-09-06 09:40:37
    Od: "Bozoo" <z...@z...eu.org>

    > Na pewno? to było kiedyś jak był podział na faktury VAT i rachunki
    > uproszczone.
    > Teraz (o ile się nie mylę) to na 1zł też faktura VAT.

    Heh, ostatnio dostalem na Slovnafcie fakture na 60 groszy,
    i to calkiem bez mordy. Wiecej ich papier kosztowal niz zarobili.
    Kupowalem zarówke do auta.

    PawelZ