    From: "Anax WRC" <w...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: faktura vat mp
    Date: Fri, 26 Dec 2008 23:17:52 +0100

    hej, witam miedzyswiatecznie. Czytam tak sobie o tych malych podatnikach i
    sie zastanawiam:
    a wiec primo- mozliwosc jednorazowego wrzucenia w koszty to 50k euro
    rocznie. Ok mali podattnicy tak moga- definicja Malego podatnika- obroty
    roczne nie przekraczaja 800k euro rocznie.
    secudno- czytam rowniez ze Mali Podatnicy musza wystawiac fakture VAT MP. No
    i teraz pytanko.
    Traktuje siebie jako malego podatnika bo stosuje zasade 800k euro rocznie.
    Ale nie wystawiam faktur VAT MP tylko zwykle VAT.
    Kombinuje sobie tak- jestem MP bo nie przekraczam tych 800k ale nie
    popelniam bledu ze nie wystawiam faktur VAT MP bo faktury VAT MP musza
    wystawiac jedynie ci mali podatnicy co rozliczaja sie metoda kasowa (ja mam
    memorial). Dobrze kombinuje czy moze namieszalem cos w papierach w calym
    roku?:)

    pzdr
    Anax