  • 11. Data: 2008-01-31 17:20:49
    Temat: Re: faktura w sklepie
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 31 styczeń 2008 10:36
    (autor sd
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <fns4po$hk$1@node2.news.atman.pl>):

    > wracajac do tematu faktur chcialbym zapytac jak to jest z fakturami
    > ktore daje sklep.
    > sklep wydrukuje a ja sobie ta fakture wyrzuce do kosza.
    > jaki to jest mechanizm?
    > moglby mi ktos wytlumaczyc takie podstawy?

    Z tego opisu ciężko wywnioskować. W skrócie: Odpowiednie impulsy z mózgu
    biegną do mięśni, które sterując kończynami powodują zgniecenie karki i jej
    przeniesienie do kosza. Ale więcej to na grupach biologicznych pytaj.

    > czy to jest tak ze klient moze cos z ta faktura zrobic (innego niz
    > wyrzucenie do kosza)? liczy na zwrot podatkow? tzn wciagnie ja sobie w
    > koszty.

    Na przykład. Albo podłoży pod nogę stolika.

    --
    Tristan
    napisz tu: w...@g...biz.pl i...@k...com.pl